Organizační informace
Datum a místo konání
2.–3. 10. 2025, EA Hotel Kraskov, Třemošnice-Starý DvůrAdresa: Třemošnice-Starý Dvůr 47, 538 43 Třemošnice
Web: www.hotelkraskov.cz
GPS: 49°52'8.505"N 15°36'34.877"E
Parkování: Přímo na hotelovém parkovišti.
V průběhu konání akce bude hotelové wellness spolu s doprovodnými službami pro účastníky Neuromuskulárního fóra uzavřeno.
Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:
- účast na odborném program
- certifikát o absolvování akce (e-verze)
- veškeré materiály včetně abstrakt přednášek s podrobným programem akce
- vstup na doprovodnou expozici firem
- občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky

Registrace bude spuštěná v průběhu jara 2025.
Registrace pasivních účastníků je možná do 28. 9. 2025 nebo do naplnění kapacity.
Akce je určena pouze pro lékaře.
O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem zhruba měsíc před konáním akce.
Další poplatky:
- 2. 10. 2025 – společná večeře formou rautu, hudební podkres*, cena bude doplněna
- 3. 10. 2025 – oběd, cena bude doplněna
*Společná večeře není v ceně registračního poplatku, účastníci si jí hradí dobrovolně sami. Společná večeře není financována z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery sympozia.
Stravování
Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky. Oběd není v ceně registračního poplatku. Účastníci si jej mohou objednat při registraci. Nebude-li oběd objednán dopředu, nejsme schopni garantovat jeho zajištění.
Pátek 3. 10. 2025, cena bude doplněna
- MENU 1 (klasické): složení bude doplněno
- MENU 2 (vegetariánské): složení bude doplněno
Ubytování
Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování v EA Hotelu Kraskov. Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v online přihlášce, případně poslat e-mailem na adresu registrace@solen.cz, a to nejpozději do 14. 9. 2025, kdy bude příjem objednávek ubytování uzavřen, nebo do naplnění kapacity ubytování. Pokud nebude rezervace ubytování zrušena písemně, bude Vám ubytování účtováno dle platných Storno podmínek pro tuto akci níže. V případě hromadného přihlášení kontaktujte Elišku Pančochovou na e-mailu pancochova@solen.cz.
Zrušení a změny ubytování
Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (registrace@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.
V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.
- Storno rezervace dříve než 61 dní před akcí je bez poplatku.
- Storno rezervace 60 až 31 dny před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny pobytu.
- Storno rezervace 30 až 16 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 75% z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení rezervace 15 dny před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
- Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
- V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.